Man måste äta många bananer för att halka på rätt bananskal...

Nu var det åter igen ett tag sedan jag bloggade och jag ber så mycket om ursäkt.. Nu har bussarna börjat gå från det nya resecentrumet och det funkar fintfint än så länge.. Igår var vi i skövde på kick off och det var riktigt skojj, vi lyssnade på en grym föreläsare som hade namnet Niklas Wikström, han sa världens bästa citat, man måste äta många bananer för att halka på rätt bananskal.. Längtar till UF-mässan nu till våren för att se alla företag, vad dom har för ideer och så..

Sen flyttade vi bilen och sen gick vi en tur i skövdes affärer, käkade en grymt go lunch! Va längesen jag åt något så gott.. Sen åkte vi hemåt.. Påvägen hem sms:a matilda och frågat om jag bokat mig på kibox och då kom jag på att jag inte gjort det!! Klantiga mig, det roliga var att jag hade gått runt hela dagen och sagt att jag skulle påkibox utan att jag bokat mig :P haha.. Men det fanns en plats kvar, thanks god for that ;P

Det var lika roligt som vanligt =) Kul och träffa massa folk hela tiden.. Kul att R hamnade med en kille som var sååå mycket mindre än honom men vem är längre/större än R egentligen :P hahah..

Den senaste veckan har jag vart så fruktansvärt nyfiken på en person, jag vet inte vad jag ska ta mig till, kan inte släppa tanken, den återkommer hela tiden.. Egentligen är han inte så jättesnygg men det är något somgör personen så intressant, kan inte sätta fingret på det.. Aja, får se om jag kan göra något åt det ^^

Idag hade jag körlektion och idag var det riktigt svårt att gå upp, fick gå upp tjugo över fem :( Hade körlektion nu på mogonen, dubbel var den också.. Och backningen runt hörn satte jag riktigt bra det sista.. Han sa att jag skulle klara uppkörningen om jag körde så, så det känns jättebra, måste bara bli lite säkrare på mig själv.. Och så upptäckte jag till min stora förskräckelse att jag inte har bokat några fel körlektioner förrän 30 oktober!! Klantlisa! Kan bara fuckmysoulandbodyfuckaducknuck... Aja, hoppas det 'r någon som kommer avboka sig..

Nästa veckan har jag halkan iaf, ser fram emot det =)

Och vet ni vad jag ska göra idag? (haha rätt så patetiskt att sitta och skriva ni när det bara är några kompisar och några i familjen som läser :P) Jag ska hälsa på mitt färska kusinbarn, lilla nellie är bara 6 dagar gammal..Ska bli grymt kul, sen ska jag träna ikväll, sen måste jag plugga rättskunskap.. Känns grymt konstigt att inte ha något internet men lite skönt är det på ett sätt med, men man känner sig lite handikappad, man pratar så sällan med endel som man bara gör på msn.. Sen kan jag inte boka mig till friskispassen så det får jag göra i skolan.. och kombin på måndag blev fullt två timmar efter dom lagt upp den! Blir tokig! 

Vi sitter just nu och planerar vad vi ska göra för nummer på julspexet, var beredda för seven and the city kommer rocka skiten ur alla! Det är ett måste och gå på det ;P




Kommentarer
Postat av: Anonym

Naaaw :) Tack för den fina framställningen av mig! bra marknadsföring! :D haha .. THANKS big Richard: D

2008-10-15 @ 22:29:38
Postat av: Richard

Naaaw :) Tack för den fina framställningen av mig! bra marknadsföring! :D haha .. THANKS big Richard: D

2008-10-15 @ 22:30:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0