Två månader till julafton...

Igår när jag nästan hade somnat så ringer syrran och sen pratar vi en stund, sen när jag är påväg att somna om igen så ringer hon igen. För då hade hon läst min blogg och frågat varför bara brorsan visste och för er som tror att det är uppkörningen så är det inte det.. En annan grejj som är ganska oviktig..

Jag va på underbart humör imorse för min söta granne hälsa imorse =)

Vi har jobbat med företaget nu på förmiddagen, utom lisa som sov! (hmm?!) Hon har inte kommit än, men aja.. Nu är vi en lektion ifrån lovet vilket känns underbart även fast man har tusen saker att göra då.. Idag ska jag hämta ut kort på onoff åt syrran och sen ska jag en sväng ill lindex för jag är så sugen på att köpa en ny tröja, någon stickad längre sak.. Sen vet jag inte hur dagen kommer att se ut ^^ Lite spännande, men troligtvis ska jag vara med marre, anna och emilia eftersom lisa dissar ännu en gång, men det är ju bara att vänja sig ;P och det har man redan gjort egentligen.. hahaha..

Idag är det även två månader till julafton, vilket kommer firas med lite glögg =) tihi..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0