Torsdag, fredag, lördag...

HejHopp!

Är nu hemma hos emelie och har myskväll  hos emelie med lisa.. På tågen träffa jag kicki som skulle på fest i mariestad.. Va inte alls sugen på fest ikväll.. Käkade gott och bara myser.. Kollade på mamma mia, den va hyffsat bra.. Kollar på beck nu och det kan man lita på :P

Igår blev det en väldigt spontan utekväll och fy faan va kul jag hade.. Bestämde mig vid sju för att hänga med.. Jag och mamma hämtade lisa o alex i råda, dom fick äran att åka med mig! Förfest hos linus, med lite dricka, spel, shottar och annan dricka ;P.. Sen var det vidare mot stadt, medan D hämtade dom andra var jag och R på allvideo.. Var nog lite för full inne på stadt.. Men jävlar va kul jag hade, hela kvällen spenderades med matilda och frida och deras vänner.. Nån från bf och några från teknik.. Va riktigt bra musik denna kväll! Aja pallar inte skriva massa detaljer..

Hade huvudvärk idag, tog två tabletter på tom mage, vilket inte var så bra, fick superont i magen..
En rolig liten detalj, lisa är född på en torsdag, jag på en fredag och emelie på en lördag, rolig kuriosa.. Men marre va född på en tisdag så det blev lite knas ;P

Blir nog innebandy med emelie imorrn, jippieee!! Ser ut som att det här kan bli en kanonhelg!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Vart var A när du och R var på allvideo då? :O

2008-10-12 @ 01:37:44
URL: http://lesalisa.blogg.se/
Postat av: Anna

haha, jag är född på en onsdag så att det är ju nice ;)

2008-10-12 @ 14:22:47
URL: http://pimpmypickles.blogg.se/
Postat av: marräääss

men om anna är på en onsdag så pssar ju min tisdag in ;P

2008-10-12 @ 19:31:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0