Sista helgen innan lovet...

Tro det eller ej men om en vecka har vi höstlov, helt fucking unbelievable ! Ska bli sjukt gött, men det kommer bli ett lov med mycket plugg :( ingen höjdare.. men jag längtar något sjukt till halloweenfesten lördagen den 1 nov! Någon som har något förslag på vad man klä ut sig till?

Gårdagen var trevlig.. Jag och marre var en sväng hos calle innan bowlingen och han och otto presenterade deras band, fast det fattades två eller tre stycken, men jag tycker dom lyckades grymt bra ändå! Vill se hela bandet nån gång.. Och otto kunde ju sjunga riktigt bra, va sjukt kul att se calle med gula hörselskydd ^^ haha..

Sen bowla vi.. C och M som var ett lag vann första serien men sedan spöa jag & O skiten ur dom! Vi vann totalt med ca 100 poäng ^^

Sen kom gamla majåkersgänget.. Man har verkligen saknat dom, men det känns inte som förr :/ men jag hoppas att det kommer göra det på halloweenfesten.. Sen vid halv tio åkte jag och marre vidare hem till henne, först tog vi en sväng förbi ica för att köpa cola och vindruvor =) Där träffade vi våran grymt härliga klasskompis rasmus, sen kom även anton och SD ;P (sug på den du lisa)

Sen kollade vi på en film och satt och tjöta om vårt samtalsämne som aldrig tar slut, killar.. Vi pratade även om vårt uf-företag och en massa annat...

Anledningen till att kände mig som en dålig männsika igår var för att när jag åkte med bussen hem igår vid halv ett så stannar vi i filsbäck och en kille som går samhäl lekonomi i ettan skulle gå på bussen, och hans flickvän/kompis står det med ett paraply och han börjar leta efter pengar eller busskort, men har tydligen glömt det... Och jag sitter och tänker, ska jag gå fram och erbjuda honom att låta penagar eller inte? ska jag? Han frågar när nästa buss och så säger hon att den går halv tre och han ser ledsen ut och dörrarna stängs och där sitter jag och tänker, Hur jävla dum får man vara?



Idag kommer dagen gå till att städa färdigt rummet och sen PLUGGA!!! Får nog ta en långpromenad sen idag, ser ut att vara härligt väder ute :) Ha en toppen dag!'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0