Ohh herregud...

Det var nog dagens kommentar av mig.. Haha men jag tyckte allt att lisa körde bra =) kul att åka med andra.. Gick fort både dit och hem.. Var ganska mycket folk, va ju lov och löning.. Och som vanligt runt tolv så var mitt blodsocker lågt så jag börja bli irriterad på alla som körde på mig med sina förbannade vagnar.. Eftersom vi åkte redan 05.45 och var där 9 så kom vi hem redan vid 18.. Sen var jag på kibox med matilda, alltid lika roligt. Ska sova nu, ska upp och jobba imorrn :( Har insett att jag inte har en enda sovmorgon på hela lovet, jo söndag med då är det i princip slut ju.. Jösses vilket haffisgt inlägg med det får ni ha överseende med ;P

Här ser ni mina köp (förutom inslagspapper, peeling och julkort till min ömma modet)
* Två goa t-shirtar
* En längre t-shirt
* En tunika
* En tunika/klänning
* En lång blå tröja
* Två par trosor
* En sån där silvirg svart kortetui
* Mascaraborttagninglappar
* Ansiktscream
* En ram




Kommentarer
Postat av: Diana,

shit eller?:P jag hittade inga klädesplagg när jag var på gekås .. bara 3 baslinnen,, knäppt^^ men du verkade hitta lite saker iaf (;

2008-10-31 @ 18:44:48
URL: http://dianakines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0