Nära till tårar..

Idag var jag mycket nära tårarna på min körlektion, har märkt att jag är grymt känslig för att ta emot kritik, när någon säger direkt till en att man gör något dåligt! Och när man instämmer, jag kunde precis hålla tårarna borta. Skulle vart grymt pinsamt om jag hade börjat gråta.. Kritik är något jag måste klara av att ta..

Sen blev hela jag fylld av besvikelse, han frågade om det var okej att skjuta upp halkan två veckor.. För att en annan hade fått en uppkörningstid och hon/han var tvungen att ha halkkörningen innan så därför fråga han och hans sa att det kanske inte skulle röra min uppkörning.. Men fy faan va besviken jag blev, BLÄÄÄ!

Sen skulle vi ta föreningskortet till seven and the city idag.. Först åkte vi till skogen för att ta det men så kom vi på att vi skulle ta det i stan istället och jag kan meddela att vi var sjukt snygga, vi hade mjukisbyxor som vi drog upp över naveln så att man får en sån där "liten" (:P) snygg rumpa ;P haha.. Och sen istoppad tröja/skjorta och huvudbonad. Bilder får ni se inom kort.. Men sen var det några som kuka ur så det slutade med att vi fick ta korten efter skolan slutat och då var det bara jag, marre, anna och emilia som var starka nog att gå på stan i denna fina utstyrsel.. Snälla emelie tog kort och filmade oss, jösses va vi skratta och många blickar fick vi ^^ men vi fick allt några riktigt bra bilder..

Nu ikväll har jag pluggat lite rättskunskap och nu imorrn ska jag fan i mig visa sten-inge att jag kan köra bil! Jag ska vara bestämd, säker och kolla i dom där förbannade speglarna hela tiden! Jag ska vrida mitt huvud tills det går ur led! Nu jävlar.. JAG SKA HA DET DÄR FÖRBANNADE KÖRKORTET!


Kommentarer
Postat av: Kristin

Innan du vet ordet av kommer vi att få se upp ute på vägarna;) haha Lycka till!

2008-10-02 @ 09:45:54
URL: http://annakristinjohanson.blogg.se/
Postat av: Mellis

svar: hon den röd håriga :)

2008-10-02 @ 14:43:18
URL: http://rainbowtears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0