Någon som vill köpa övningskörningsskylt?

För det är nämligen så att jag klarade uppkörningen idag och därmed har körkort och det känns så jävla gött! Hade den 14.45 och jag var äckligt nervös, men han som va provläraren va underbart bra, tommy hette han och ni som inte har kört upp och som kommer få han, ni kan skratta er lyckliga!! Han fråga mig hur jag tyckte att det gick och jag sa, jaa det gick väl bra :P Då skriver han ett G med en ring runt och så fråga han vad det betydde ;P haha

Sen gick jag ut, gav sten-inge tummen upp och han sträckte fram handen men han fick en bamsekram istället =) och där släppte allt och jag började storböla! Grät i floder :P Sen fick jag köra pappas nya bil hem, tihi..


tack min ömma moder för alla övningskörningstillfällen =)




Kommentarer
Postat av: Per

Du är bäst syrran! Grattis!!

2008-10-30 @ 18:34:37
URL: http://www.metrobloggen.se/punkrock

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0