Min underbara vän blev fadder...

Fick precis reda på at min underbara och äldsta vän Julia blev frågad att bli fadder till hennes systers första lilla son Hugo =) Är så himla glad för hennes skull (behöver jag ens skriva att hon tackade ja :P)

Annars har jag jobbat idag mellan kl 8-13, sen hem, fixa till mig lite, sen tog jag tåget in till stan och vidare med buss till majåker.. Gjorde en god gärning och hjälpte marres bror att bära ^^ han hade storhandlat.. Sen hade marre och emelie mina underbara vänner gjort en överraskning till mig och gissa om jag blev glad :P tihi, ni är grymma! Sen fick jag lite käk och sen baka vi en enormt kladdig kladdkaka :P Sen joina jag marres mamma och kollade på americas funniest homevideos, gud va vi skratta ^^

Vid sexsnåret drog vi vidare mof bowlinghallen för lite biljard, det var vi och knark/ganhsterligan som var där ^^ (hoppas ingen tar illa upp, men lite skämt borde alla tåla :P)

Sen vidare mot gyllene måsen där vi satt och pöste.. Vid åttasnåret begav vi oss hemåt.. För imorgon är det körlektion kl 8.50 sen väntar plugg på stadsbiblikoteket hela dagen.. Behöver ett rejält lycka till.. Någon som är bra på matte c får gärna komma och hjälpa mig :P

Ska försöka mig på att skriva något som kom med posten idag som pappa trixat med :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0