Kan drömmarna man drömmer stämma in på verkligheten?

Hej hopp!

Igår var jag och mamma och hälsade på mitt underbart söta kusinbarn! Hon såg ut som en liten ängel, hennes huvud var lent som sammet och hon hade så söta miner ^^ Blev lite småkär i lilla nellie. E och M kommer bli underbart bra föräldrar, det är jag säker på.. Sen åkte jag in till stan för att träna, blev skiv/spin, va riktigt seg i låren idag, kändes på spinndelen :P och ben i skivstångsdelen :P

Fick en rejäl sovmorgon idag =) så skönt! Idag bär det av till skara och aktiebordet.. Ska bli intressant och se vad det blir för något.. Nu ska jag lyssna på irene.. Bilder på babyn kommer inom en snar framtid =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0