Jag tror att jag saknar något just nu...

Då var veckans måndag över, ska snart sova, måste få mina 8 timmars sömn, annars blir jag för trött och grinig.. Dagens naturkunskap som var på 1 timme och 35 min gick fruktansvärt fort :P så himla gött! Sen efter skolan var det snabbt hem, slängde i mig lite käk, sen rusa iväg till bussen, hann inte kolla bokningen.. Så när jag kommer dit så har jag inte bokat mig! Så jävla typsikt! Så nu är jag otroligt taggad på KiBoxen imorrn!

Men en sak jag har kommit på att jag saknar är badmintonen! Kommer ihåg när jag spelade det med Ida. Det var så himla kul! Skulle så gärna bara vilja spela lite på skojj.. Får kika om det finns några tider för allmänheten, eller om man kan låna gympasalen i skolan och spela med litee kompisar, någon som är på?

Aja, skrev iaf färdigt psykologin nyss och ja, det blev otroligt rörigt, men det får hon ta! Haha.. Ohh kom just på att jag fick en lapp på posten där det stod att jag ska hämta ut ett paket, personligen.. Är sjukt nyfiken på vad det är :P Är säkert något jättetråkigt, men jag har ingen aning om vad det kan vara ^^ måste kolla detta imorrn.. Fortsättning följer...

Sov gott allihopa! Kramar Lisa



Kommentarer
Postat av: Anna

Tjenis klenis läger penis! Jag är mest på att spela badminton eller hur det stavas för jag liksom LÖÖÖÖÖÖÖV IT ;);)

2008-10-06 @ 21:37:44
URL: http://pimpmypickles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0