Ingen söndagsångest...

Imorse hade jag ställt klockan på 07.00 men ingen hade sagt till mig att det ändrades till vintertid.. Så jag va uppe vid 06.00 och tänkte duscha då mamma ropar och säger, lisa klockan är bara sex,, Och jag bara skojjar du? Så fick jag lägga mig och sova igen.. Var och hälsade på mina kusiner idag =) Och mitt lilla kusinbarn och som vanligt när man åker därifrån luktar man bebis/bebisbajs :P hahah..

Sen var det stan och kolla på innebandy, först damerna.. Sen käka vi lite och sen tillbaka till idrottens hus och kolalde på herrarnas match och det var en fruktansvärt bra match, riktigt snyggt spel och grymma spel och härlig kämparglöd! Sånna matcher är så jävla roliga.. En kille gjorde fem mål!! Dom vann till slut med 10-2 :)

Så nu ikväll ska jag kolla på ensam mamma söker och sen kanske se en film jag lånat av pappa :)
Tack för en trevlig dag familjen och släkten ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0