I am a dreamer...

Idag är det lördagen den 18 oktober 2008 och klockan är 14.45..

Har vart på jobbet och kom hem för en halv timme sen.. Allvarligt talat så tror jag att jag tänker för mycket.. Jag lever mig bort i en värld som inte finns men gud va skönt det är! Allt är bra och livet bara leker där och allt går som man vill.. Ibland fantiserar jag så mycket så jag nästan tror på det själv vilket är ganska skrämmande, hahah..

Ikväll blir det bowling med lite kompisar, hoppas på att det blir skojj. Ska försöka plugga lite nu, har en uppgift i organisation & ledarskap som skall göras och så måste jag verkligen plugga matte c, men ack så tråkigt det är! Och svårt!! Ingen sa att matte c var svårare än b, men det kanske det borde vara eftersom det är efter matte b.. Men usch va irriterad jag blir på mig själv när mitt huvud inte fattar!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0