Höstens projket är nu igång...

Gårdagen innebar en del skratt, höjdpunkten var när vi satt i akvariet och några ettor plockar upp ngt som liknar en uppstoppad raggsocka och slänger iväg, vi tänker inte mer på det. Men sen när vi skulle iväg på lektion så kommer emlila och säger:

- Vem har stoppat en macka i min vante?!! Är det ni?

Hon kollar på mig och marre och vi brsiter ut i skratt och hon kör upp vanten i ansiktet på oss, och ettorna som kastat vanten står vi datorerna och ser lite busiga och fnissiga ut :P haha.. Jag och marre kunde inte sluta skratta på ca 10 minuter.. hahahah.. Vem kommer på att man ska stoppa en macka i en vante man hitta på golvet :P hahah...

Sen följde lisa med hem efter skolan och jag tänkte va modig, I ONÖDAN! Usch, irritation är stor.. Sen åkte vi in till stan igen, lisa åkte till arne och jag tog bussen till marre, där möttes jag av en glad mirjam och den lilla godingen danielle.. Söta små töser ^^

Det slutade med att jag marre åkte till allvideo och hyrde film och sen ica och köpte snacks.. Vi såg filmen on aning med sandra bullock och den var grymt bra faktiskt! En sån där film så man får tänka till och det älskar jag..

Jag och marre inledde även en pakt denna kväll! Vi ska få det här att funka ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0