Hej! Jag heter Lisa och kommer från dorotheaberget...

Då är man på nedförsbacken i veckan, onsdagen är förbi... Dagen har vart relativt snabbt.. Hade ett utvecklingsamtal i skolan idag och där säger man inte mycket vettigt.. Men anné hade ett sånt där skin fast till hennes iPod och det vill jag också ha! Så hon tyckte vår ide till företaget var jättebra =) Vi skall alltså göra laptop skins.

Och emil driver mig och helmutti till vansinne, igår fick han ett besök i toalettstolen, idag blev han häftat i handen, morrhårna åkte av och han fick ett manligt könsorgan :( Jag blir faktiskt ledsen i ögat..

Sen var det hem, sen stan, träning och sen hem och käka o kolla på bonde söker fru =)

Och imorrn är det halkkörning. dom ska hämta upp mig i källby kl 7.20 vilket är tidigt! Jag som egentligen börjar 10.40, snyfft.. Men det får la gå :P Sen ska vi ta kort till företaget som vi ska använda oss av i affärsplanen och på hemsidan och så..

Jag börjar längta riktigt mycket till december, snön och julen! Gick med sofia från bussen idag och vi pratade om julen hela vägen till skolan och vi ska nog åka till jul på liseberg tillsammans.. Vi som är galna i julen har inte vart där så det är vinterns måste nummer ett.. Så vad är det vi säger?

BJÄLLERKLANG!!!





Kommentarer
Postat av: Mellis

Jag vill ha juuul, snööööö och myyyyspyys.

Ska vi åka pulka i garagenedfarten i år igen (A)

eller när jag tänker efter så var ju detta i år ;P

men jag menar nu när snön kommer sen :D ?

2008-10-22 @ 21:17:08
URL: http://rainbowtears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0