Farväl internet...

Mitt internet kukar ur :( kommer nog inte kunna vara blogga så mycket, får blogga i skolan eller om jag har tillgång till data.. Igår spenderades dagen på överby, köpte tyvärr inget :( hittade inget, bara en älgtröja som fanns i en storlek, som var förstor, sen fanna jag en grå som var lite liten.. och sen hitade jag en fruktansvärt fin blå tunika, men så fanns den i storlek XS!!! Varför är man inte smal för?! Fuck a duck! Satt sur som en anka i bilen hem..

Kvällen innan var jag på KiBox med matilda,, var riktigt kul och tiden gick riktigt fort,, efter det åkte jag till gyllene måsen med lisa o alex men dom drog vidare senare.. Men jag, anna, marre och emilia sat tdet ett bra tag och tjötade och hade riktigt roligt, sen drog vi några avrv runt torget ;P Sen åkte vi hem till anna.. Jag sov över där, sen på morgonen hade jag körlektion, det gick bra faktiskt, ska träna på att backa runt hörn, kolla mer åt alla håll och sånt.. Är lite slarvig av mig :P hehe.

Så har vi även provat studentmössor =) Börjar känna av det nu ^^ Ska nog stå Lisa på ena sidan i fram och 2009 på andra sidan i fram.. Sen i bak funderar jag och lisa på att skriva kä och gö eftersom man får med två stycken bokstäver på köpet.. ;P annars blir våra  mössor likasamma.. Ska beställa idag eller imorrn! Ikväll är det möte med UA lidköping.. Ska ringa fredrik senare,, Sen ska vi presentera våran snygga text till fria ord, jag och johan bara sa en massa ord och marre formulerade det snyggt!

Just nu sitter vi i mysrummet i studielandskapet och lyssnar på julmusik i soffan här i mörkret, borde vara snö ute nör man kommer ut ^^ 

Vad är det vi säger syrran BJÄLLERKLANG!! hahaha..


studenten närmar sig, får låna mammas mössa så länge..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0