Ett glas med röd saft...

När jag vakna imorse var tanken att bara vända sig om och somna om mycket lockande, men jag ville inte förstöra minn 100 procentiga närvaro på något sånt så jag pallrade mig upp och dagen stratade med irritation..

Åkte med mamma in till stan och fick äran att köra in =) Har vart riktigt höstruskväder idag.. Och en sak idag gjorde mig på underbart spännande och pirrigt humör, ett sånt där humör när man inte vet hur man ska bete sig, säga eller göra.. Fick iaf fram ett hej.. Ahh han är så söt ^^ hihi.. Blir bara så fnissig.. Sen skulle vi ta en fika på söderströms innan bussen gick och tror ni inte att han var där också! Ahh my lucky day,, Tur att jag satt med ryggen mot honom, annars vet jag inte vad jag skulle gjort :P Fick fram ett hejdå sen också..Svävade på moln påväg till bussen trots att regnet stod som spön i backen ^^

Ska käka lite nu, sen ska jag o matilda in till stan och sola och sedan träna KIBOX skojj och gött!!!

Ha det kanoners!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0