En helg som får bra betyg...

Japp, det är söndag igen! Veckorna går så fruktansvärt fort.. Fredagen spenderades med kompisarna med lite film. Lördagen var det tänkt att jag skulle jobba men efter en halvtimme går strömmen och det blir helt svart och vi hitta inte felet så vi fick skjuta upp det tills idag.

Sen vid fyra tiden kom emelie och marre hem till mig, sen åkte vi in till stan. Marre skulle tanka för första gången och det var ganska underhållande ^^ Vi fick inte upp bensinlocket men med lite instruktioner av bengan så fick jag upp det =) Sen åkte vi till gyllene måsen och käkade lite.. Sen börja calle kuka ur så vi fick åka hem till honom för att övertala honom att följa med.. och när jag fråga senare på kvällen om han ångra sig så sa han att  han inte gjorde det, så man ska lita på oss flickor.. medans han fick en stund på sig att duscha o så åkte vi en sväng och då fann vi rasmus i klassen så vi tjöta med honom =) alltid lika trevligt!

Sen drog vi till bowlinghallen... Där mötte vi upp matilda, som nyss tagit körkort =) grattis till henne.. Sen spela vi biljard och lyssnade på trubaduren som spelade lite klassiker.. Träffade en massa härligt folk! Anna va duktig och jobbade =) sen var det några från klassen som var där och förfestade för dom skulle till skara och oktoberfesten.. Men vi stann där tills dom stängde, sen tog jag och emelie bussen hem vid halv ett, där M ställer sig längst fram i bussen och säger: Ni vet att den här bussen går till Götene va? hahha.. sen gick han av :P

Lite bilder från kvällen...


   
   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0