En fredag fylld av bus...

Igår var jag riktigt jävlig mot allt och alla, jag tror dom flesta i klassen märkte av detta :P Jag tror bara att jag va trött igår och på ett riktigt bushumör.. Jag tror även jag låg på golvet 5 gånger allt som allt igår :P Vi började skriva på vår affärsplan igår iaf och vi måste börja jobba mer med det nu..

På rättskunskapen pratade vi om arv och sånt och jag tyckte så synd om A eftersom hennes pappa dog nyligen :/ tyckte så synd om henne.. Typiskt att vi ska prata om sånt just nu.. Sen satt vi och gjorde lite uppgifer och skrev massa meddelanden till varandra :P Anna satt och ritade lisa framtida familj ^^ hihi..

Sen slutade jag egentligen, men dels så regnade det och så orkade jag inte åka hem så jag var med på engelska c lektione, dom kollade på filmen möss och människor.. Alla hade nästan sett den innan.. Så alla satt och tjötade och emil spelade super mario.. Sen slutade vi och jag började jävlas med alla, dagens offer var emil, rasmus och anna ^^ Fast emil fick nog utså mest, först så tog jag o marre tag i var sitt ben på emil och gick mot "balkongen" på andra våningen o så skulle vi kasta ner honom ;P haha han såg livrädd ut :P sen gjorde jag en massa annat bus och var allämt jävlig :P

C fick för övrigt sin tröja idag, hoppas den blev bra ^^ och att sprutan gick bra ;P Sen föjde jag med anna hem, vi var uppe på deras vind, va hur mysigt som helst där uppe.. Sen låg vi och tjöta, sen efter en stund kom lisa och även marre, så gick vi och hyrde film, köpte snacks och sen beställde vi pizza.. Va mysigt med hemmakväll, jag var sjukt trött så jag sov halva kvällen, ursäkta ^^..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0