Det värsta paret av hackspettar...

Ja, det finns ett par i skolan som är så fruktansvärt irriterande, dom är som iglar på varandra. Dom sitter alltid på bussen och slaffsar mule! Dom kan väl tänka på att andra kanske tvingas att se på det. Och idag stod dom i skolan och pussade på varandra som ett par galna hackspettar! Jag blir tokig!!

Och jag kan för övrigt tala om att svenska provet gick käpp rätt åt helvete.. Allt pluggande igår var förgäves.. Hon tog konstiga frågor, på sånt vi aldrig pratat om.. På massa småsaker som är helt oviktiga.. Blir tokig på hennes kassa prov, det var mååånga som hade problem.. Kanske tre som sa att det var hyffsat lätt.. Och när vi har prov i skolan så får alla den s k provsjukan ^^ hahah.. Alltid lite folk dom dagarna, men det var skönt sen på mattelektion, kunde man få mycket hjälp =)

När vi stod där vid våra skåp.. Alla trötta och hungriga och man visste att man hade mycket att plugga när man kom hem, då kommer rasmus med den goa ideén, vi ska inte dra till grabriels och kröka istället ^^ Och just i den sekunden lät det oerhört lockande :P men det blev bussen hem istället..

Så fanns det inga platser lediga till skivstång&spinning idag, men tur kanske det var för jag har en del att plugga.. Bland annat organisation och ledarskap och naturkunskap :( stackars mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0