Crap á dap...

Allts igår när jag vakna, det var som en jättemygga försökt att äta upp mig.. Jag hade fem gigantiska myggbett! Tror iaf att det var det, men sen täkte jag, tänk om det är en spindel som besökt min säng och försökt ta mitt liv! Usch, kryper i hela kroppen på mig när jag tänker på det..

Sen igår beställde jag studentmössa och jag har aldrig vart osäkrare, just nu står det med text ifram Lisa och på andra sidan av märket 2009 och på det vita i bak De La Gardie.. Funderar att byta dom två bokstäverna i bak till kä, eftersom det har vart mitt kännetecken under hela gymnasietiden! För dom går ju att ta bort också.. Sen satt jag och kollade på bilder som jag tog på studenten i år, då var det många som skrivit de la gardie i fram.. Men många har valt ekonom eller eknomi i fram och det skulle jag också vilja ha men det ser så osymetriskt ut..

De La Gardie * Ekonomi 2009
Lisa 2009 * Ekonomi
L.Johansson * Ekonomi 2009
Lisa Johansson * De La Gardie 2009
Studenten 2009 * De La Gardie
Lisa * 2009


Någon som har förslag på vilket som är finast?
Snälla hjälp mig! Jag har panik, Så kommetera snälla!

Sen på kvällen var det iaf UA möte, det går verkligen framåt och alla jobbar på bra =) Åkte sen hem och kollade på love actually och den filmen är verkligen hur mysig som helst! Älskar den filmen! Ska nu jobba lite medvårt UF-företag, Pikaboo! Ha det fint! Få se när jag skriver härnäst..



Kommentarer
Postat av: Mellis

Lisa 2009 * Ekonomi tkr jag :D

2008-10-10 @ 11:02:27
URL: http://rainbowtears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0