Bil nummer fyra kan puttra igång...

Då var riskutbildningen avklarad =) Det var skojj men lite långtråkigt att åka runt hela tiden.. Va riktigt kul att snurra två varv, men läskigt att inte ha någon kontroll.. Det kändes nästan som att åka jukebox på liseberg.. Åkte med en tjej som gick natur.. Och calle den nöten ringde på genomgången, tur att jag hade ljudlöst iaf, men en del vände sig om för det hörde det vibrera :P pinsamt.. Stängde av den sen..

Sen åkte jag till skolan och var där ca en timme.. Har nästan ordnat schemat för han som kommer från ung privateknomi som kommer komma till de la gardie den 6 november. Irene var fruktansvärt positiv.. Och jag fick även reda på reslutatet på rättskunskapsprovet och det gick nog bättre än förväntat. Fick ett stabilt VG så nu gäller det att göra ännu bättre på nästa prov..

Sen när jag skulle gå ut i från skolan så kommer det ett gäng och då drar en kille ner byxorna på en annan kille och jag kunde inte hålla mig för skratt så jag börjar fnissa när jag går där för mig själv :P haha.

Ska nog gå ut på en promenad, är ju tror allt ganska fint väder, fast kallt dock, men det får man väl ta.. Måste köpa mig ett par joggingskor egentligen. Har inga hela :P

Och jag skulle så gärna vilja ha den här klänningen, men när jag skulle kolla på den igen fanns den inte, så nu är jag ledsen i ögat, kolla vilken gudomlig klänning :'(



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0