Behöver man ha med sig noteringsblock?

Igår efter skolan var det en snabbis hem till marre innan  vi skulle iväg på aktiebordet i skara.. Och C ringer och ställer veckans sötaste fråga, behöver man ha med sig noteringsblock? hahaha.. Jag och marre skrattade länge innan vi kunde prata igen :P.. Det i skara var riktigt intressant =) Sjukt fascinerande jobb! Han var grymt duktig.. Sen åkte vi hemåt igen, följde med C till ica innan jag skulle med bussen och jag hann precis med den, det var på håret ;P

Åt världens goaste vindruvor igår också =) Ikväll blir det mys, jag, lisa och emilia ska ut och käka =)
Ska ha rättskunskapsprov nu i eftermiddag och jag hoppas det går bra =) ska plugga lite extra nu på studiepasset..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0