Babyboom....

Idag var jag och min kära syster i stan och köpte presenter till vårt kusinbarn, blev en snuttefilt med ett kaninhuvud på, en nalle och en jättefin klänning som hon kan ha framemot jul =) Blev bra, sen va vi grymt stressade hem och det kändes precis som i love actually när han är stressad och dom är så seeeega på att slå in och man står det och nästan stampar med foten, jag började nästan skratta ^^ haha.. Vi träfffade även min bästa kompis bror på stan, richard och hans tjej helen och deras lilla goding på två månader.. en liten ebba har dom, sån söt liten familj var dom, såg så sportiga och härliga ut.. Och richard är så himla charmig.. Det går inte beskriva hur skön personlighet han har, så skämtsam..

Sen hem och käka och nu håller syrran på att klipper mamma, hon ska iväg sen.. Ikväll har jag inga planer viljet är fruktansvärt tråkigt.. Men ska upp tidigt för imorrn vid halv nio ska vi åka till min kusin jennie och syrran ska kllippa henne, sen ska vi til elin och markus och vårt lilla kuisinbarn.. Sen är det innebandy hela eftermiddagen..



Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag har inte heller några planer för ikväll^^ Ska vi slå oss samman istället för att vara tragiska på var sitt håll? Fast du skulle ju upp tidigt iofs..

Men hör av dig om du är sugen på nåt, jag behöver nån att dela en påse ostbågar med ;)

2008-10-25 @ 16:43:50
URL: http://lesalisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0