Vissa kan nästan få mig att spy...

Skrev ju igår om gårdagen och jag hade riktigt trevligt =) Och hannah hade ordnat det så fint i olofs lägenhet, med massa snacks, dippar, snittar och ljus och mysigt! Var toppentrevligt.. Tror vi var uppemot 15 tjejer ^^ Så det blev mycket tjöt.. Sen på stad var det sisådär.. Inte lika kul när alla inte är på topp.. Men jag hatar personer man inte känner så bra och när det känns att dom gör narr av en, så det slutade med att jag drog därifrån, för dryga männsikor vill jag bara slå på käften och det var dom som fick mig att dra ner på smilbanden för några minuter..

Idag blir det en lugn dag med plugg och en film skulle jag tippa på.. Och imorrn får det nog bli en sväng hem till pappa =) Måste städa mitt rum idag också, det är ju mindre kul.. Kastade ett öga på golvet och såg min älskade matte c bok (hoppas ni hör min ironi :P) måste plugga det idag..

Ha en trevlig lördag ^^ Jag lär skriva här fler gånger idag ^^


Kommentarer
Postat av: Mellis

men det var trevligt att träffas inne på stadt iaf (: och vi hade ju en trevlig biltur hem. haha. du somnade gött eller ;P ?

haha. :) hoppas du får en superbra lördag

2008-11-08 @ 12:22:30
URL: http://rainbowtears.blogg.se/
Postat av: SofiaNilsson

Rasmus berättade att han hade sett dig på hjertbergs (?) och sa att du var lullig, hoppas stadt var roligt!



/Sofia

2008-11-08 @ 15:20:54
URL: http://nilssonsoofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0