Vissa har inget samvete...

Alltså jag börjar bli rädd för mig själv, jag brukar alltid komma till bussen fem eller tio minuter innan den går, men nu på senare tid har jag kommit bara några minuter innan :P kommer missa den en vacker dag ^^ matilda hade blivit lite småstressad, precis som jag.. På bussen var även O, O och D jag tror dom skulle på den där betnér grejjset.. Och i truve skulle även J gå på och han har reflex och bussen ser honom lite sent bromsar in lite men åker förbi och då fråga vi dom om det var deras kompis och det var det för han ringde sen :P Men bussen vände inte och hans sk vänner sa inte till heller.. Jag tyckte så synd om honom.. Speciellt om han skulle passa en tid också..

Hans kompisar fråga inte varför busschuffören stannade så det gjorde vi istället och han sa att han inte kunde tvärbromsa för det låg bilar bakom.. men borde man inte sakta ner om man vet att det kommer en busshållsplats.. O sa det roligaste kommetaren iaf, Va?! åkte vi förbi, haha.. Taskigt av honom..

Aja kibox passet var iaf skojj, tråkigt att det var sista gången för i år.. Kände av träningsvärken iaf ^^ lär väl bli värre imorrn =) Sen när jag kom hem skulle jag ringa calle för att höra hur det blev med innebandyn och då väckte jag den stackaren ^^ lite taskigt men han klara nog av att somna om.. Nu ska jag nana med, är en dag imorgon med!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0