Vinterjackan på idag...

Idag när jag skulle gå till bussen såg jag att det var minusrader ute så det fick bli vinterjackan idag.. Det var riktigt segt att gå upp idag och inte nog med det så var ingen mer än jag och lisa här idag.. Blir faktiskt riktigt irriterad när man själv går upp och så är fan ingen här.. Jag kanske också vill ha sovmorgon! Kanske inte är med flit, men inte första gången det händer.. Är lite irriterad just nu för jag är så trött, skönt att lisa är här i alla fall. Det som måste göras med företaget denna vecka är fixa montern inför de la gardie open som är på onsdag. Sen måste vi gå och prata med våran rådgivare och skicka ut sponsringsbrev..

Det som händer för mig idag är:
*Skolan till 16.00 (hoppas vi får tillbaka matteproven)
*Hem, käka lite och sen stan igen..
*Träning, skivstång&spinning, fixade en plats precis..
*Sola
*Plugg
*Sova

Har inte fått någon plats till kiboxen imorrn än, inte bra, men jag hoppas någon avbokar sig.. Brukar ju alltid vara någon som gör det.. Ska till hårsmedjan sen för att se om dom har någon tid för att fixa utväxten..

Det som händer annars för lisa denna vecka är:
Mån: Skola, träna och sola
Tis: Skola (8-16 *suck*) förhoppningsvis träning på kvällen...
Ons: De la gardie open
Tors: Skola och unga aktiesparare träff på sparbanken i lidköpin kl 18.00, kom gärna dit!
Fre: Skola
Lör: Pepparkaksbak med mamsen
Sön: Jobb och titta på ensam mamma söker (kanske med marre)

Sen kommer det säkert ända en massa annat som inte är planerat än.. Kanske ska till badhuset och simma en dag..

När kommer snön då? Vill åka pulka!
(kanske i en bättre backe än emelies garagenedfart)



Kommentarer
Postat av: Astrid

2008-11-17 @ 13:40:59
URL: http://blondinburim.blogg.se/
Postat av: Astrid

Har följt din blogg länge, och har nu startat en egen.

Försöker ha samma upplägg som dig och efterlikna dig så mycket som möjligt.

Vore jättetacksam för tips och positiv/negativ kritik.



Kram Astrid

2008-11-17 @ 13:41:34
URL: http://blondinburim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0