Vi håller på tills vi slutar...

Igår var det en riktigt trevlig kväll, fast jag var dock väldigt trött, men det var det fler som var ^^
Vi var hemma hos jesper ett gäng och han bodde hur fint som helst, jättemysigt, fast det var lite läskigt med alla djur ^^ hehe.. Men man vande sig.. Vi kollade på fråga anders och måns, hade aldrig sett det förut och det var ganska kul! Och dom andra skulle beställa käk så skulle dom ringa o kolla väntetiden på wookhouse.. Alla ni som vet att ni vill beställa käk därifrån får ringa en timme innan för det var väntetiden, en timme :P populärt ställe...

Ännu en gång denna helg fick jag gå upp tidigt, denna gång var anledningen att jag skulle till göteborg med matilda.. Var riktigt mysigt, käka gott och kolla i affärer.. Köpte en söt kjol, som jag troligtvis ska ha på jul om jag inte lämnar tillbaka den.. Sen hoppade matilda av tåget i lidköping och jag satt och väntade för tåget stannade i lidköping i en halvtimme och rätt som det är står det en polis och pratar med några tjejer på tåget och det blev ett jävla liv, en av tjejerna skulle tydligen av tåget och hon började skrika på polisen, och polisen ropar på en annan polis som kommer in och pratar med henne och dom skriker hora till henne över hela tåget.. Samtidigt börjar en av tjejerna storgråta..

Jag tyckte det hela var obehagligt och jag fattade inte vad som hänt.. En kvinna som satt framför mig började trösta den ena tjejen och sen skulle dom gå ut och prata med en av poliserna så hör jag bara hur hon skriker hora igen.. Undra egentligen vad det är som gör  hur man är som människa och hur man beter sig.. Tänk hur allas liv ser olika ut... Man vet inte vad en del personer gått igenom, eller hur dom blivit uppfostrade.. Jag tror att det är många människor som hamnar fel och sen har dom svårt att rätta till det.. Många förändras nog på högstadiet..

Aja, min första advent har vart bra iaf..  Ska duscha nu och sen kika på gossip girl, tråkigt att ensam mamma söker är slut :( kanske blir wallander ikväll om jag inte är för trött.. Men sova ska jag göra på lördag morgon för då ska jag inte jobba och det är faktiskt skönt!

Såhär ser kjolen ut, behålla eller lämna tillbaka?



Kommentarer
Postat av: Mellis

BEHÅLL BEHÅLL BEHÅLL!!!!

Supersööööt ju :D

2008-11-30 @ 18:52:11
URL: http://rainbowtears.blogg.se/
Postat av: Line

fin kjol =)

2008-12-09 @ 15:36:07
URL: http://fineliine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0