Vart tog motivationen i livet vägen?

Ja, idag är det en sån där dag då allt är i bott.. Har ingen lust för något idag, haft ont i magen hela dagen, matten går skit (fick bara g på matten, men tur var det kanske) har börjat med derivata och tangenter och jag fattar inget och det suger så fruktansvärt hårt och rune verkar inte fatta att alla tycker att det är svårt. allt är verkligen nytt och jag fattar inte varför det blir som det blir.. Blev ingen träning ikväll heller.. Har pluggat lite organsisation & ledarskap och ska försöka fatta matten.. Ska duscha först och sen ska jag lägga mig tidigt idag, måste få sova ut.. I morse var jag jättetrött.. Har iaf fixat tid hos frissan, blev på fredag halv två :) Så sen kan jag äntligen ta kortet till körkortet.. Annars kommer det se ut som jag är skallig på hjässan min.. Som det blev på mitt id-kort :P haha en väldigt rolig syn..


Kommentarer
Postat av: Mellis

svar: det håller vi nog hemligt för ett tag ;P

haha.

2008-11-18 @ 09:15:01
URL: http://rainbowtears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0