Våga vara egen...

Den här dagen har vart upp och ner.. Den har vart ett rent helvete också. Vi har hållt på med vår affärsplan hela dagen och precis allting sket sig, blev inte alls som vi planerat.. Utskriften blev åt helvete och jag började bli irriterad, sen när vi skulle binda ihop det blev det fel och då bröt jag ihop totalt, har inte gråtit i skolan sen jag fick reda på att jag inte fick mvg i syslöjd när jag slutade nian, men det här var värre..

Marre gjorde allt för att få mig att må bättre, hon sa att vi iaf var orginella och det stämmer.. För i ung företagsamhet handlar det om att  våga vara egen! Och det kan jag lova er att vår affärplan är, den sticker ut ur mängden, den kommer synas.. Kändes bättre sen...

Vi åkte iaf till skövde för att lämna in dom, först går vi in till biblioteket på högskolan för att fråga vart högskolevägen låg, så låg den bara 10 meter rakt upp, sen hittar vi inte 6b och vi frågar massa och dom har ingen aning, vi går runt och velar i ca en halvtimme, sen tänkte vi gå till biblioteket igen för att fråga.. När vi går där och käkar på ballerina så ser vi en stor skylt 6B HÖGSKOLEVÄGEN.. Hhaa, vi är grymmast på att hitta ;P

Men varför ska det gå bra liksom, när vi ska öpnna dörren är den låst!!! Vi ringer vår lärare irene och hon säger att vi ska testa porttelefonen.. Vi testar, inget svar.. Ringer irene igen, så ska vi leta upp amalias nummer.. Vi hittar det inte, sen så tänkte vi gå till biblioteket igen, men då säger marre, kolla!! det sitter nån där och jag bara vi knackar på.. Jag springer in i busken, knackar på rutan med vårat kuvert i högsta hugg, han kollar på dörren först sen ser han oss två i dörren ^^, det måste vart en rolig syn, men han tog hand om dom iaf, han skulle lämna dom till henne..
 
Vår söta lärare ringde och frågade hur det hade gått ^^ kul när lärarna bryr sig =)
Kom inte hem förrän halv nio, jobbigt.. Trodde att vi skulle vara hemma vid sju eller nått..

Men nu ska jag sova, kunskapsmässan väntar imorrn =) spännande.. Ska kika på mäklare ^^



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0