Vad händer när man...

Det finns så många frågetecken här i livet, men det kanske är just det som gör livet så spännande och oförutsägbart.. Jag har verkligen börjat fundera på vad jag ska göra efter gymnasiet.. De saker jag vill göra är att jobba, resa och bli bättre på engelska.. Så jag måste hitta någon som vill åka utomlands med mig, för min pappa säger att det är för farligt att åka sjäv och det kanske det är också. .Jag pratade med en kille från kunskapsmässan som vart i australien ett år och jobbat.. Låter inte det underbart? Sol och värme kombinerat med nytta ^^

Idag ska jag plugga lite, först organsisation & ledarskap, sen matte och lite marknadsföring.. Funderar på att ringa julia och fråga om hon vill träffas en stund, men dagens viktigaste grejj är att inte missa ensam mamma söker..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0