Solen i ögonen...

När jag gick ut imorse möttes jag utav en grå mörk morgon med regn, ingen bra start på dagen.. Hade organisation & ledarskap på morgonen och den lektion är rätt mysig egentligen, det är fortafarande mörkt ute och vi sitter och diskuterar för det mesta.. Och man hör när jag var i tydkland.. typ tusen gånger på en lektion ^^

Sen hade vi två timmar filosofi och jag gillar verkligen vår lärare i det.. Sen käka vi och sen innan matten skulle vi skriva ut några papper vi ska ha till de la gardie open imorgon och sen letade vi efter häftstift och jag kunde inte säga det, jag sa hättift hela tiden.. Hha jag kan inte prata.. 

Sen hade vi matte och det gick faktiskt bra och jag tyckte till och med att det va roligt, men vänta tills nästa måndag då kanske självförtroendet är i bott igen..  Sen slutade vi och jag hann med 14.20 bussen, marre och jag tog följe till resecentrumet.. På bussen satte det sig en kille brevid mig, en som jag själv tycker att jag skämt ut mig för.. Och rätt som det är säger han bara, det ska snöa inatt och jag bara jasså ska det :P hahaa... Sen lite döprat och sen lyssna jag på musik hem..

Hade solen i ögonen när jag gick hem och det kändes underbart med lite solsken.. Är på ganska bra humör idag och det kan bero på att jag fick lite solsken på mig =)

Ikväll blir det kibox och sen sova tidigt idag igen, va så grymt skönt att få sova.. Imorrn blir det skola, måste jobba med företaget.. Kolla vilka sponsorer vi ska söka och så..  Vi har enhel del att göra...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0