Pikaboo är på gång...

Idag har vi jobbat som tusingen med vårat företag... Vi började åka ut och fråga om sponsring också.. Jag och marre käka lite först och när vi tog mat kommer "våran" mattant och frågade mig om det var jag som va med i tidningen för jag tagit körkort och jag sa att det stämde bra och hon grattade så mycket! Hon är verkligen grymt trevlig, så henne brukar man småprata lite med när man är i matsalen ^^ Hhaa en gång när mjälken va slut så kom hon med en kanna och skulle hämta och då sa hon lite skämtsamt jag får väl mjölka er istället ^^ haha det skratta vi gott åt..

Sen träffade vi på jonatan så vi tjöta med honom ett tag och han är så trevlig och rolig! Saknar att gå i samma klass som honom.. sen kan jag meddela att när vi var uppe i studielandskapet och jag grämer mig över att årets tvåor fick gå in och hälsa på björne när dom va i stockholm och inte vi fick där och jan börja tjöta om att det inte var riktiga björne eller nått, då blev jag upprörd ^^ men då säger marre, men lisa titta det snöar ute och jag bara lös upp ^^ BJÄLLERKLANG (eller va säger du syrran ;P) Jag sa det till några sen och sen gick det som en våg och rätt som det var såg alla att det snöade ^^

Sen väntade vi på hannah och då kommer alla teknikare och självklart var sussie där med och mesigare kille får man fan leta efter, men snygg är han allt ibland :P Sen kom hannah och hennes kile olof och hämta oss och så var han så snäll och skjutsade oss till en massa företag, bland annat till råda el.. Vissa var positiva medans andra va rätt så negativa, men vi ska ut på fredag igen ;P

Sen drog jag med marre hem, vi käka lite baugette från fifflers och sen kollade vi på vänner, sen somnade marre så jag kikade på top model, alltid lika kul att se hur bilderna blir.. Sen gick vi hem till Wesslan och kika på film.. Sen skjutsade marre hem mig.. Vi var riktigt flummiga ikväll.. Vet inte vad det var men vi skratta som bare den.. Kan bero på en grymt komisk scen i signs :P

Ska duscha och sen sova, har en go sovmorgon imorrn =) Två timmar längre ^^ Jippiee..

Tillbringade kvällen med dessa två busar ^^
vi ska börja ha myskvällar på onsdagar.. Nästa gång är det hos mig..




Kommentarer
Postat av: Anonym

ni är bra på att ragga på andras killar

2008-11-24 @ 14:42:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0