Pepparkaksbak utan julmusik...

Nu är pepparkakorna färdiga =) Hittade inte vår julskiva så jag fick nöja mig med radion, det va ganska hemskt, men jag överlevde ju iaf.. Varje år trotsar jag mamma och gör en stor gris, hon tycker det är så onödigt och den går alltid sönder.. Men vad gör det?
 
Jag kommer ihåg när man gick på dagis och dom gjorde stora pepparkakshjärtan och så skrev dom namnet med vit glasyr och hängde upp med rött sidenband i fönstret.. Sen fick man ta med sig det hem innan jul =) Det var så fruktansvärt mysigt! Synd att syrran inte va hemma för jag har alltid velat göra som sune gör mot håkan i sunes jul ^^ hihi..

Så önskar jag lycka till, till min baby! Som ska bli gudmor idag till lille hugo! Är säker på att det kommer gå jättebra!

   




Kommentarer
Postat av: Mellis

" - Varför skriver du ett S på den där fula getabocken?

- För den heter Su. . Su. . .SIGURD!"

hahaha!



2008-11-22 @ 16:41:52
URL: http://rainbowtears.blogg.se/
Postat av: julia

men tack underbara du! det gick alldeles utmärkt, han skrek en del, men vad gör det? :D puss! och tack för messet, jag blev jätteglad :D

2008-11-23 @ 18:54:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0