Nunna eller arbetsnarkoman?

Jag sitter här framför datorn med lite glögg och tänker igenom dagen =) Den började som vanligt lite härligt snurrig.. Vi hade nationella proven i svenska idag och vi satt i ett stort klassrum med tre samhällsklasser och snett mittemot mig hade jag pontus =) och det kändes så tryggt ^^ Saknar högstadiet med pontus och jonatan, men kul att träffa på dom på bussen och i skolan.. Jag skulle ha med mig texthäftet och ett annat blått mindre häfte och det blåa häftet glömmer jag i skåpet (tror jag).. Sen kommer jag inspringades i klassrummet och är arg för jag glömt det hemma.. Sen när jag bläddrar i texthäftet ligger det där, bara för att jag inte skulle glömma det ^^ haha, jag är för smart för mitt eget bästa :P lisa bara suckade och ponyus skrattade... Jag har ingen aning om hur nationella gick för övrigt..

Sen hade vi en hel del att göra i vårt företag, men det var bara jag och mare som snappa det. Lisa åkte och jobbade, anna gick hem och hannah försvann ^^ Så jag och marre satt i vårt studielanskap och höll på att fixa med affärsplanen i fyra timmar!!! Vid tre kände vi oss klara, men eftersom resterande i företaget inte var där kunde vi inte skicka in det idag.. Så typiskt.. Men anna hade dock fixat en grymt snygg framsida =) 
 Så var det äcklig mat så det jag levde på under dagen var, en drickyoghurt, två knäckemackor och dextro :P haha..

Det var så sjukt kul när vi gjorde affärplanen för i början gick allt åt helvete.. men sen när det börja gå bra hade vi skitkul och jag och marre är nu experter på powerpoint, printscreena och bleka bilder samt word ^^ hahah.. Men vi blev ganska nöjda med resultatet till slut! Man jobbar bäst under press =) Det är så härligt när man jobbar intensivt med något för då glömmer man allt annat ^^ så jag och marre funderar på att bli arbetsnarkomaner istället..

Som vanligt öste regent ner när vi gick från skolan, ska fan köpa ett parasoll tror jag, för jag hatar att bli blöt.. PÅ resecentrumet träffa vi på otto ^^ så grymt skön den killen, man kan inte låta bli att le när han är i närheten :P kan för övrigt meddela att en jävla idiot satt och rökte inomhus, finns det ingen normal hyffs bland dagens ungdomar (låter som en kärring men det är så dåligt, ska skriva till fria ord i nlt)

Sen var det hem och käka sen stan igen.. Åkte till john och lämnade kläderna jag fått låna och sen vidare till marre och sen drog vi till wester1 Det var supermysigt, vi kollade i gamla skolkataloger (har nog aldrig skrattat så mycket :P haha endel är bara så lika sig själva och endel inte), lekte mörkerleken och kollade på en kass film, men mysigt hade vi tre det i sängen ^^ haha..

Och nu sitter jag här nyduschad och funderar på att lägga mig, har en riktigt go sovmorgon! Jag får sova två timmar längre än vanligt, lucky mee!

Ha det gott allihopa!



Kommentarer
Postat av: Mellis

låter som ni haft en rolig dag,

förutom skolan då.

fast det lät ju som ni hade roligt ändå!

Dumt att dem andra stack, men ni skriver väl också loggböcker om vilka som varit med och arbetat och sådär för varje gång?



2008-11-13 @ 00:06:23
URL: http://rainbowtears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0