Men vi är stolta över det...

Jag är stolt över dig marre! Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge.. Själv fick jag en rådiss ;P har nog inte samma "tur" som förra gången att sms:et kommer senare.. Så nu ska jag gå i ide.. Blir nog bäst så.. Jag  må vara dissad men jag är stolt! Bara att skita i det...


Här kommer en rolig grejj som hände när jag och matilda bytte om på friskis :P
hon frågar mig om jag vill ha body lotion.

matilda - vill du ha smörja?
inget svar
matilda - vill du ha smörja?
jag - sa du något?
matilda - vill du ha smörja?
inget svar
matilda - vill du ha smörja?
jag - ja, jag kan ta lite till benen!



Haha vet inte vad som hänt dom senaste veckorna men jag är helt borta jämt :P Jag måste nog komma tillbaks till jorden snart.. Jag är helt uppe i det blå ^^´kanske inte lät så kul nu, men det var riktigt kul :P haha




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0