Majåker by night...

Igår var det jobb mellan klockan 9-14 sen hem och duscha.. Sedan vidare mot marres hus.. Där möttes jag av en djävul :P och en priat, sedan förvandlades jag till en boxare.. Efter ett tag kom själva dalton alias matilda ^^

Sen körde vi lite dans och sång innan vi gick hem till linus och det var dags för PARTYYYY!!  Det va en riktigt tolig fest =) tror jag iaf :P haha har inte bestämt mig mrn jo det var jävligt roligt! Det var kul när vi käka och vi skulle göra våra uppgifter :P hahah.. Linus & co hade gjort sju liter bål och det tog slut =) De som var bäst utklädda var nog wester och linus med deras kiltar och masker .P det roligast var när dom glömde av att dom hade kilt på sig ;P hahaha..

Och jag fick en hel del brottningmatcher igår.. (boxare kanske var fel val trots allt ;P) först med larsson och då påstod han att jag blödde från öginbrynet och avbröt så den matchen vann jag =) Sen en med linus bror och jag tror fan att jag knäckte näsan då, för mitt huvud dunka i rätt hårt i golvet ;P kände mig rätt knockad..

Sen tog jag, lisa och emelie en paus och satt i linus rum ett tag ^^ Vet inte vad jag ska berätta mer än att det var en rolig kväll och att jag har blåmärken över hela kroppen idag, känner mig misshandlad. Och att det var kul att linus låste ute dom "sena gästerna" :P Jag kan iaf säga en sak, det var vilt ;P

Insett att jag verkligen saknar majåkersfesterna =) dom är bara helt underbara.. Va lite segt i början dock, vid åtta kände man att det börja gå ut för så då fick vi lugna ner oss ;P haha.. Men dom sista timmarna gick snabbt, för rätt som det var så va klockan halv två :P

Aja jag hoppas jag kan sno lite bilde från folk sen.. idag blir det plugg, plugg och vad mer? Jo kanske lite mer plugg ;P Blä! Kommer nog sitta vid datorn en del med :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0