Liten uppdatering från oflitiga lisa... (haha den blev visst inte så liten ^^)

Ja nu har jag vart dålig, har inte hunnit blogga på två dagar nu!! Skandal av lisa! Det har vart rätt mycket nu det sista känns det som och dagarna bara springer förbi.. Lördagen spenderades hos marre, vi tog en skön promenad i majåker i det härliga vinervädret.. Vi pratade om allt mellan himmel och jord, blev en hel del deep talk ;P Sen va vi på hjertbergs och skämde ut oss och vi sprang runt i gångarna för ingen skulle se oss.. Sen hyrde vi film, blev the happening, hyffsad film, men ingen höjdare kanske.. Men det verkade som hela lidköping hade mys/filmkväll för så mycket folk på ica och all video har jag nog aldrig sett förr.. Min kära syster som va hemma i helgen fick även en liten åktur av calle och johannes ^^ mohaha..

Sen ringer anna såklart när vi är hos marre och säger att hon glömt mönstret hemma till hennes korsstygn (visst är det sött att hon syr ^^ var jättelängesen jag gjorde det :P jag vill också sy) Så jag och marre skjutsade syrran till källby men då hittade vi det inte så då ringer syrran mamma och då frågara mamma om hon är i källby och hon sa bara nee :P haha vi är busiga :P vi ville inte säga att vi tog bilen :P

Sen kollade jag och marre på filmen och tjöta lite till, sen åkte jag hem vid halv tolv för jag skulle upp och jobba på söndagen..

Jag jobbade mellan kl 9-14-30, kommer hem 14.40 och  jag hinner duscha, sminka mig, blåsa/fixa håret och äta på 50 minuter vilket är helt otroligt för en som heter lisa maria johansson :P För dom som känner mig vet att jag är mycket segare än så.. jag blev riktigt stolt över mig själv, det var nästan att jag var tvungen att ringa lisa.. Men jag sparar pengarna på mobilen, det ska räcka till 3:e december och just nu har jag 25,93 kronor ^^ Ska bli intressant och se om jag klarar det.. titatde på ibk med syrran, pappa och leffe =) där träffade jag pontus också, som frilansade för nlt och skrev artikeln.. Duktig pojk.. blir så glad för han pratade om att han ville blir sportjournalist redan på högstadiet! Kul att han får testa på det nu =) var grymt kul att se hans namn i slutet av artikeln i dagens tidning.. Ibk vann iaf med 14-3 ett riktigt målkalas och dom leder serien just nu..


Dagen har vart kalasbra! Snöat och vart mys hela dagen, fast inte kul att det blåst så mycket.. Dagen började med småprat i skolans bibliotek, sen en tur på staden, fixade äntligen bilderna till körkortet, blev inte bar men har iaf ett kort nu.. Sen träffade jag kusinen med hennes lilla bebbe.. Sen luncha jag, lisa och anna på henrys.. Sen hade vi naturkunskap.. Ska redovisa om mineraler imorrn..

Sen vet jag inte riktigt vad det var men jag tror att jag var trött för jag blev helt tossig! Va jätteflummig och allmänt jobbig sista lektionen på matten.. Men jag fock gjort riktigt mycket ändå =) Vände mig om för att säga en grejj till emil och då säger rune till honom att koncentrera sig, sen säger jag något till anton och han fick också ta skiten fastän det var jag som busa.. Hahaha det va rätt kul.. Jag var helt fucked up iaf.. Tyckte synd om klassen..

Sen när vi gick ut så tänkte marre putta ut mig i snön och så trillar hon själv istället ^^ haha gud straffar somliga med detsamma =) Sen hem för att käka lite och sen stan och träna.. Både matilda, kicki och sarah var där =) Pumpkul!

Aja ska sova nu, kommer väl drömma om lisa och hennes onda höft, det är det ända jag hört idag :P Vissa 'r jävligt bra på att klaga ;P hahaha.. Hon är nog en liten kärring innerst inne ^^


Min alldeless egna lilla mening:

Sleep my child, sleep if you want to!

hihi mamma sa precis god natt min lilla grynkorv ^^ och jag tar det som en komplimang :P kanske inte borde det :P



Kommentarer
Postat av: Emelie

hahaha. jag vet inte vad det är men jag skrattade mig igenom hela inlägget.

det är nog för jag saknar er mina små grynkorvar.



VI MÅSTE ses i helgen. friday or saturday.

I call you . . tomorrow or something.



Eftersom du inte ska slösa på dina pengar,

så ringer jag upp så sparar du dem där 60 öre:na.

haha :D



I MISS U AND THE GIRLS

2008-11-25 @ 09:03:13
URL: http://rainbowtears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0