Kvällens värsta...

Något som va sjukt äckligt var när strömmen gick och allt blev svart och tyst, då kommer en jävel med motorsåg in och alla börjar skrika och jag slänger mig på golvet! Fy faan va rädd jag blev :P Så jävla farligt att komma in med en sån med massa fulla människor.. Men lite effektfullt var det allt.. Det var som i en skräckfilm..

En grejj som va sjukt kul var ett uppdrag, att man skulle säga till linus att danne knacka på.. Haha linus blev skitförbannad och sa till mig att säga att han skulle dra :P haha Senare på kvällen fick han reda på att den bara var en rykte ;P hahaha.. hans min var oslagbar!

Jag kommer nog på fler saker som satte guldkant på kvällen ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0