Killar är som blandfärs...

Kvällen blev riktigt trevlig.. Åkte till marre vid sextiden, vi gick en promenad och tjötade, det var riktigt skönt.. När vi kom hem till marre igen så drack vi lite varm chocklad, sen travade vi iväg till wester.. Innan det visade marre mig en otroligt fin kjol hon köpt för ett tag sedan och du måste använda den också!! Jättefin vart den..

Väl hemma hos wester låg vi i hans säng och kollade lite på sunes jul klipp och jag skrattade så jag nästan grät.. Sen hittade vi lite bert klipp och det är ju så underbart, måste hitta någon som har den serien.. Vi kikade lite på när dom skulle börja högstadiet, älskar alla som är med i bert! Vad vore bert utan lill-erik, åke, torleif och klimpen? Ingenting ;P

Sen kom robin och linus också.. I brist på annat åkte vi till gyllene måsen och pågarna käka lite hamburgare.. Sen åkte vi runt i stan och gjorde inte så mycket.. Vi hämtade linus mamma med och berättade ett grymt roligt skämt som marre berättade för mig idag.. lyssna bara på den här:

Killar är som blandfärs, hälften svin och hälften nöt!

Vi av den kvinnliga könet i bilen skrattade gott ^^ Vi har verkligen humor.. Men shit va bra den är :P

Sen må jag säga att vissa är bra dumma i huvudet.. och R är enbart taskig, han lura mig lite lätt och gjorde så jag nästan fick en hjärtattack.. Ska sova snart.. ska kika om det är något kul på tv först... Einar sov inte hos mig inatt och det kändes att det var tomt, men nu ligger han redan där..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0