Skrattat dagen igenom...

Jag kan bara säga att jag har haft en kalasbra dag rakt igenom :D

Började dagen med frukost på söderströms med lisa =) sen mötte vi upp marre, sen trava vi iväg til skolan, alla lektioner på förmiddagen var inställda så vi jobbade med företaget och sen satt vi i biblioteket och lisa fann en jätterolig bok till mig som hette killar ^^ och jäses va vi skratta ^^ Sen käka vi och det blev en hel del, var potatis och köttbullar.. Sen hade vi matte =) var för en gångs skull lätt :P Sen hade vi naturkunskap.. Sen slutade vi och med mig hem fick jag lisa och marre =) vilket var dundertrevligt :D Vi käka pizza (inte bra ;P) sen låg vi alla tre i min 90 säng och tjöta killar och bara skrattade och hade allmänt trevligt.. Mamma bara skrattade när hon såg oss ^^ var nog en rolig syn :P

Sen åkte  vi in till stan, i bak satt mamma och lisa och ifram var det jag och marre ^^ sen var jag på kibox med matilda, alltid lika trevligt! Kändes att det var en vecka sen jag tränade, dåligt av mig.. Sen köpte vi lite energikickar till nationella provet i svenska imorrn och jag är nervös! Vi har tid mellan kl 8-13 frågan är hur lång tid man behöver..

Dagen avslutades inte lika bra, är mest irriterad och lite smått besviken, men jag är inte förvånad, varför skulle det gått denna gång egentligen?! Dumma mig.. Ska iaf sova nu, måste få mina timmar ^^

Sov gott!

Vi är helt klart grymmast ;P hahah






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0