Kä och gö i år igen ^^

Hej alla ni få som läser min blogg!

Nu var det ett par dagar sen jag uppdaterade och det kan bero på att jag verkligen inte hunnit.. Har vart fullt upp dom senaste två dagarna.. I torsdags det skola och plugg till marknadsföringsprovet.. Vi gick i skolan tills fyra och sen hem till marre, vi hade tjugo minuter på oss sen skulle vi med bussen för att åka ner till stan igen.. det var riktigt stressigt, då kläcker marre ur sig en riktig mammakommentar:
-Lisa, du kan ju gå och ta på dig så länge....
hahah...Vi var så sjukt trötta och flummiga och vi kände verkligen inte för den här kvällen.. Men den blev verkligen över förväntan :D Först träffades vi i styelsen på garströms för lite snack, sen trava vi till sparbanken i lidköping :) Där möttes vi av en grymt trevlig man som höll en presentation.. Vi var 7 (!!!) personer utöver styrelsen, vilket var otroligt bra och jag tror faktiskt att dom flesta gick med =) Mycket trevliga människor! Vi såg även på aktietv och så pratade anders lite om UA.. Sen var det lite utlottningar och jag vann en visitkortsbok typ ^^ mkt bra att ha..

Sen följde jag och marre med sandra och ellen till donkan och det va skojj =) kul att umgås med lite nytt folk.. Fick skjuts hem av sandra sen... När jag kom hem åkte jag och mammma till pappa för att hämta rosa blixten.. sen hem och plugga.. Sen somna jag gott..

Sen på fredagen så tog jag bilen till skolan för första gången och det kändes skojj ^^ För jag kommer ihåg när man gick i ettan när man såg dom "stora" treorna komma i bil och nu är man själv där.. Äckligt hur fort tiden går.. Dagen började med det hemska marknadsföringsprovet.. I är expert på att göra luddiga frågor till prov och inte bra att ha på fem kapitel samtidigt.. Får se sen hur domen faller... Sen åkte jag, marre, lisa och hannah ut med lite fler sponsringsbrev och jag kan säga en sak, det är inte lätt! Men ett företag verkade riktigt positiva och han själv hade startat ett uf-företag vilket är bra =) Sen åkte vi tillbaka till skolan och käka pannkakor och sen kom den efterlängtade skolkatalogen och jag vaskeptiskt till hur UA bilden blev, men den blev helt okej och nu är marre porrielle med hela skolan ^^ hahaha.. Men seven and the city kortet var lätt grymmast i hela skolkatalogen =) haha

Efter vi kikat lite i skolkatalogen åkte vi ut till lite fler företag.. Många är så negatvia :( så det är tråkigt..  Sen efter lektionen gick jag på stan lite och sen gick jag till hårsmedjan för att färga botten.. Och denna gång blev det ljusfärg och det blev helt okej... Sen gick jag på stan igen och då mötte jag söta vedran =) härligare kille får man leta efter.. Saknar att ha lektion med honom ^^ Sen började det snöa och jag fick riktig julstämning och alla i affärerna var så trevliga så jag var på kalasbra humör.. Köpte en kort svart kavaj-jacka och en sjal =) Sen gick jag tillbaka till skolan för lisa skulle med mig hem en sväng..

Sen åkte vi hem till emilia, marre, alex och richard kom också sen och vi hade sällskap av sötningen zack under kvällen.. Var trevligt, vi beställde pizza och satt och tjöta, blev lite idoltittande också innan vi gick vidare mot kaj.. det var något skid/snowboard grejjs där.. Emilias boy åkte =) Var kallt som attans om fötterna men riktigt trevligt, träffade en hel del man kände.. Kul att träffa jonte och niccolina och alla dom.. Träffade även på simon, också skojj =) var ett tag sedan jag såg honom..

Ska sluta skriva nu för ingen kommer ändå orka läsa allt det här.. haha.. men min kära syster är hemma i helgen, eller hemme och hemma, just nu är hon i götet med eve och pappa och leif var tydligen med på tåget så nu ser det ut som anna och eve är ihop med män i 50-årsåldern (får inte säga gubbar för då kommer pappa skjuta mig ;P hhahaha)

Nu ska jag gå och baka pepparkakor :D wihoooo BJÄLLERKLANG!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0