I'm so bored...

Jag är sjukt uttråkad, vet inte vad jag ska hitta på ikväll heller.. Orkar inte sitta hemma och dö.. Blir så rastlös då.. Får kika runt och se vad som är på gång.. Hade en mysig gårdag med mina töser igår  =) vi kollade på things we lost in the fire, den va helt okej.. Idag var det jobb, va rätt seg.. och nu funderar jag på och gå och duscha i brist på annat..

Måste bara berätta en sjukt kul grejj som hände på kunskapsmässan igår.. Vi skulle gå ut ur svängdörrarna, då tappar marre sin ena vante och böjer sig ner för att ta upp den och klämmer nästan huvudet i svängdörren! Så hör man bara marre, ohh nej min vante, oohhhhh.. och sen kommer dörren.. hahaha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0