Ibland är matsalen en riktig trevlig plats...

Då var första skoldagen efter lovet avklarad.. Vi bestämde att vi ska stå på torget och sälja bullar på onsdag för att få in pengar till vårt företag :P Sen pratade vi med lärarna på media och vi skulle få låna studio och kamera imorrn så vi kan ta korten till hemsidan och affärsplanen.. Och dages lunch var oerhört trevlig, eller utsikten snarare ;P fastän jag satt i lite fel vinkel ;P

När jag tog min sked upptäckte jag att den va smutsig så jag gav den till mattanterna och sa till dom att diska ordentligt :P haha.. Sen var det naturkunskap, trevlig utsikt även där ^^ Sen hade vi ingen svenska, så jävla typsikt för vi behöver verkligen gå igenom NP i svenska.. Så vi flytta upp matten.. Så jag slutade 14.50 idag istället..

Fick äntligen köpt min mascara idag :P Och på bussen hem satt jag och tjötade med kicki, hon är så härlig och glad jämt =) Så nu ska jag plugga lite, sen ska jag och matilda på skivstång & spinning på friskis och denna gång är det min tur och köra och ni anar inte hur vuxet det känns ;P hihi..

Ha en fortsatt trevlig dag för det ska jag ha =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0