Humöret är på topp...

Min dator va sjuk igår men skrev inlägget då men det kom upp idag istället så ni vet ;P

Idag är det fredag och det har känts hela dagen! Jag har vart på kalasbra humör! Mamma var ledig idag så jag fick ta bilen till skolan =) det är gött det.. Sen kollade vi på balklänningar på internet och jag har kommit på att jag inte vill ha någon askungenklänning utan snarare en mer enkel eller lite mer grekisk stil som emilia pratat om.. Men jag kollade på en blogg och där hittatde jag den frisyren jag vill ha iaf, kolla bilden nedanför sen..Vi satt och lyssnade på julmusik och hade det supermys =)

Sen käkade vi och dom har fått upp julgranen i matsalen och en del annat julpynt också.. Sen hade vi rättskunskap och då hade vi redovsingar och jag tror att det gick ganska bra.. Sen slutade jag men de flesta andra i klassen har engelska c och det gör det så tråkigt att sluta tidigt på en fredag, det borde va gött och visst det är det ;P men när man är på bra humör är det faktiskt roligare att va i skolan.. Lisa mådde inte bra så jag skjutsade henne till bussen och sen åkte jag till hjertbergs för att köpa ljus till mamma..

Sen lyckades jag skämma ut mig.. När jag skulle sätta mig i bilen så skulle jag lägga väskan i passagerarsätet samtidigt och istället lägger jag min tunga väska på tutan och det lät fruktansvärt högt och två killar på cyklar vänder sig om och jag själv blev så förvånad så jag gör ett djupdyk ner sätet.. Det är jag i ett nötskal..

Sen åkte jag och solade och sen hem.. Jag måste få berätta en sjukt pinsam grejj min mamma sa till mig när jag berättade om tutincidenten..  Hennes jobbarkompis bror hade stått utanför ett bageri medans hans tjej var där inne och framför honom stod det en likadan bil med en man i den också vars tjej också var inne och hämtade tårta.. Då kommer tjejen som egentligen ska in i bilen framför in i mammas jobbarkompis brors bil och ställer in tårtorna och så sätter hon sig och lägger världens största fis, och så säger hon ahh gud den va skön och sen vänder hon sig och ser att hin sitter i fel bil.. Hon rusar ur bilen och sätter sig i den frmaför och så kör dom bara.. Så dom fick gratis tårta den dagen ^^

Haha rörigt, men jag skratta lite när mamma sa det.. Pinsamt värre... Ska nu byta om lite för snart ska vi in till stan.. ha en underbar kväll =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0