Fredag och det innebär party...

Japp, idag är det fredag och det var ett tag sedan jag bloggade nu.. Inte sen i onsdags tror jag.. Var med marre på kvällen, vi var ute och gick en dunderhärlig promenad =) pratade om allt och inget, vi måste göra det oftare.. Sen åkte vi till pingstkyrkan och skulle dansa men det var några som skulle hoppa av så marre och hennes syster tänkte skjuta upp det till våren.. Men vi dansa lite iaf och jag insåg att jag inte hade någon som helst koordination.. Sen åkte vi till gyllene måsen, jag mådde lite smått illa så det blev en jucie för min del.. Sen trodde marre att fabio stod där bakom så vi började le och var nära på att vinka men då såg vi just at tdet inte var han :P hahah..

Sen kom vi fram till att vi hatar killar som inte kan höra av sig.. Hur svårt är det att skicka iväg ett fucking sms..

Igår blev det ingen sovmorgon för han från ung privatekonomi var här, och när vi fick reda på att han bara avr nitton år höll vi på att trilla av stolarna :P han såg mycket äldre ut.. Men det blev riktigt bra! Lärarna va bumbinöjda! Sen skulle jag spela biljard vid fyra, och så skulle jag få några böcker så jag tänkte, det går att lägga i väskan, men så får jag en stor fucking kartong istället och klockan går, sen ska ju såklart johan stanna och prata med alla :P Men tio över fyra kom jag dit iaf :P Det var riktigt kul =) Älskar att spela biljard.. Trevligt sällskap med.. Sen åkte jag hem till marre.. Vi träffa anton och wester en stund, sen hyrde vi film och kollade på med hennes syster.. Fick träffa marres två systerdottrar ^^ så söta!

Idag när jag käkade frukosten så kollade jag i tidningen som vanligt och då ser jag hannah som bli grattad =) och sen när jag kollar nogare så ser jag mig själv också!! Då har mamma satt in en grattis till körkortet annons, jag blev chockad ;P haha var inte med på det.. Så sött att stoffe stod med också =) Så tack får jag väl säga till familjen :P Men jag blev nästan förbannad först :P haha...

Och idag är det paaarty för hannah fyller 18 år idag =) och det ska vi fira med dunder och brak.. Får se om det blir hela vägen och stadt också :P blir det säkert, hahaha.. Aja nu ska vi jobba med företaget =) Måste göra färdigt affärsplanen snart..


Kommentarer
Postat av: Mellis

hoppas vi ses ikväll :D

Jag slår nog en pling när jag vet vart jag kommer hamna :P

2008-11-07 @ 10:40:01
URL: http://rainbowtears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0