Ett sorgligt besked...

Ikväll så har jag vart på KiBox med matilda och det var nog den roligaste gången ikväll.. När vi står utanför och väntar börjar ledaren prata med några och vi var tydligen två par för mycket, vi var sammanlagt 44 st i lilla salen och det är rätt mycket.. Sen säger hon att det är nästsista gången och jag som stod och filosoferade som vanligt bara utbrister VAAA?! högt.. Hon förklarade att dom hade lite nedskärningar och hon skulle börja göra det nya passet och hon ville inte göra det samtdigt, så det är sista gången nästa vecka :'( and that's sad!

Lite nya pass som skulle komma till våren var nya kombivarianter som core/spinning och skivstång/kondition.. Kanske något att testa på =) Passet va helt tossigt, först är det några som tar våra handskar så vi fick säga till att dom tog fel, sen kom en tjej och tog min och matildas vattenflaska och ännu en gång fick vi säga till att det tillhörde oss ^^ hahah.. Inget fick vi behålla för oss själva.. Men idag hade jag sjukt kul på passet =) så jag blev riktigt ledsen i ögat när jag fick höra att det var nästsista gången.. var ju höjdpunkten på träningsveckan :P

Aja ska gå och sova nu.. Är ju en dag imorgon med (som man brukar säga)...
Och jag längtar till sommaren, för jag vill vara bruuuun!
 Hatar att vara blek...

Detta är från 3 augusti och första gången vi träffade emelie efter att hon
kommit hem från USfuckingA.. Marre va på gotland vid detta tillfälle..

   


 


Kommentarer
Postat av: Anna

Ser jag en neger?! :O

2008-11-18 @ 23:23:05
URL: http://pimpmypickles.blogg.se/
Postat av: Mellis

ja anna det gör du. lisa är en liten hobbyneger där.

alltså shit vad brun du var. jag som till och med hade varit utomlands var ju blek som en fis.

Men det märktes väl då att jag mest jobbat och inte legat och solat hela dagarna ;)

haha.



<3 jag är så glad att jag är hemma,

om jag varit i USfuckingA hade jag ju aldrig haft mysa höstkvällar med er <3 ni är bäst.

2008-11-19 @ 00:06:52
URL: http://rainbowtears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0