Ensam mamma söker...

Sitter och kikar på ensam mamma söker, så himla mysigt.. Jag hoppas innerligt att johanna inte väljer alex för han är ju lika rolig som en golvmopp.. Kryckan är både charmig och verkar ha humor, på tal om humor, annets hane magen är ju så rolig, boratdräkt, mohaha.. Fast jag tycker fortfarande att hon ska välja richard.. Och jag slår vad om att marre sitter och tänker, richards son skulle jag bra gärna vilja sätta tänderna i ;P Gillar ingen utav ninas killar, dom verkar så stela och tråkiga..

Idag var jag hemma hos julias morfar och det var fullt hus, hennes syster linda och hennes kille johannes och deras lille hugo var där ^^ så söt.. Hennes bror richard och hans sambo helene var där också och dom hade med sig deras lilla ebba, dom ska ha dubbeldop nästa helg och julia ska bli gudmor till hugo =)

Julia känner mig verkligen som handen i handsken.. Vi var ute och gav katterna mat (jag vet vad du tänker på marre ;P mohahha, ne usch nu var jag elak) och när vi gick därifrån var det en dörr till ett sjul som stod öppet och det var ganska mörkt där och julia frågade mig om jag kunde gå o stänga det och det gjorde jag. Sen frågade hon mig om jag tyckte det var otäckt, och jag bara lite tyst mm. hahahah.. Julia berättade en skitäcklig sak som hade hänt hennes kompis kompis.. Fy faan va jag blev rädd när hon berättade det, det vände sig i hela magen av obehag..

Jag fick hålla lilla ebba ^^ richard är verkligen hur söt som helst som pappa =) ^^ men sen började hon se ledsen ut så jag gav henne till julia :P

Nu när jag ser det sista på ensam mamma söker är annette och richard så fruktansvärt söta tillsammans.. Och alex va grymt snygg i sin skjorta.. men jag håller nog lite mer på kryckan...  Blir så avundsjuk på dom när dom är så nykära och förälskade.. usch man kommer må psykiskt dåligt efter det här, inte nog med det så är dom så fruktansvärt bruna!! Jag vill också ha sommar..

Var tvungen att ringa marre nu :P måste få diskutera programmet ^^ Kollar på into the blue nu och man längtar bara utomlands.. Har inte sett den så ska nog kika på den.. Killen va grymt snygg som va med.. Och jessica albas kropp vill man ju bara dö för! Så sjukt snygg.. Dom som inte tycker det måste vara dumma i huvudet.. ska borsta tänderna nu.. See ya later!

haha nu har jag suttit och skrivit på samma inlägg i en och en halv timme :P



Kommentarer
Postat av: Mellis

hahaha, coolt.

vi har samma funderingar om vilka killar vi tkr dem ska välja. Anette ska definitvt välja Richard och Johanna ska välja kryckan. tycker alex är supertöntig och hur tråkig som helst. och gillar inte heller ninas killar, robban var bäst. men jag ska berätta en sak om det som jag fått reda på. men det kan vi ta när vi ses :P

2008-11-16 @ 22:23:58
URL: http://rainbowtears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0