En rolig utgång med mykcet kramar...

Måste säga att det blev en riktigt trevlig fredag.. Först förfest hos hannahs kille olof =) Fick träffa hannahs kompisar och dom var jättesnälla =) Sen gick jag o lisa till hjertberg och dör träffar vi en massa klasskompisar och en som va på kibox passet ^^ Va skitkul! Sen drog vi till bowlinghallen ^^ påväg dit träffade vi ett gäng med stockholmare som pluggat i uppsala som undrade vart man kunde gå så vi tog med dom till bowlinghallen =) så bowla vi med dom =) eller marre gjorde det snrarare jag pratade med en kille som jobbade där, skittrevlig sak :P Men det visade sig att han bara var en 93:a haahha sjukt kul :P

Träffade en massa härligt folk och massor visste om att jag tagit körkort :p Del hade dom sett det i tidningen eller på facebook.. Sen när vi ska hämta jackorna så är det en kile som jag känner igen så frågar jag om det är joel skoglund och så är det det. =) så fruktansvärt nostaligskt.. Sen träffade vi även richard persson =) Gamla badmintonspelare till per ^^ Så vi gick med joel til stadt men sen tappade vi bort honom :( men vi träffade en massa annat gött folk iaf ^^ hehe..

Får skriva mer imorrn, för jag har svårt att stava, är så mörkt i rummet :P

God natt! Och tack för en trevlig kväll och grattis till hannah igen..


Kommentarer
Postat av: Kristin

Haha aah hade jättskoj! Dudå? Såg i tidnigen och läste nu på din blogg att du klarat körkortet:) Grattis!

2008-11-08 @ 10:39:16
URL: http://annakristinjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0