En bra dag trots allt...

Klockan är nu fem och ännu en skoldag har passerat. Lisa ringde en kvart innan jag skulle till bussen och frågade om jag ville ha skjuts och det tackade jag ja till, så jag fick fördriva en timme hemma.. Bytte nog om tio gånger, för inget va fint eller roligt.. Skulle verkligen vilja köpa lite nya kläder, men jag tror inte min plånbok vill det.. Vi hade iaf rättskunskap och vi förberede oss inför redovsinigen vi ska ha imorrn.. Sen var det ett jättehål som vi skulle fördriva, satt lite i biblioteket och MA va där inne ;P ögongodis på hög nivå, fast jag såg honom knappt.. sen kom matilda och fråga om jag ville ha helkroppsmassge nästa tors och det kanske man inte kan tacka nej till :P

Sen hade vi marknadsföring och vi fick tillbaka proven och jag var helt säker på att det hade gåttt åt helvete och jag var hur nervös som helst. För om man inte klarade det så skulle man lämna in uppgifterna på dom sex kapitlena och jag hade inte gjort några utav dom, så det innebar att jag hade en del att göra idag men så kom ett underbart besked att jag hade fått ett starkt VG =) och det kändes toppen! Det gjorde att mitt humör blev bättre..

Sen gick vårt företag (förutom anna) till JG:s trading för att hälsa på våran rådgivare, jag tog täten och hälsa i hand men så gjorde ingen av dom andra det och det var sjukt pinsamt :P hahah..
Sen va vi en sväng på stan och sen hem.. Och jag skulle lämna ett brev uppe på statoil och lisa sa att jag kunde åka med upp och så åker bussen ner till dafgårds först och då blev jag irriterad, hatar när den gör det..

Sitter just nu och slappar o kollar på AFV, pratade lite med brorsan förut och det var ett tag sen ;:P och han hade pratat om mig och mina "killsaker" med hans flickvän :P kul att veta, hahah.. Ska nog plugga lite nu och städa mitt rum och sätta fram lite julsaker så jag får lite myskänsla :D


kolla vilken julkänsla man får av den här bilden ^^





Kommentarer
Postat av: Mellis

åh gud vilken mysig julbild :)

BJÄLLERKLANG!

2008-11-27 @ 17:50:35
URL: http://rainbowtears.blogg.se/
Postat av: Amanda

JUL!

2008-11-27 @ 21:39:02
URL: http://amandasverklighet.blogg.se/
Postat av: frida

ja man fick värsta julkänslorna av bilden! Fin blogg!

2008-11-27 @ 21:49:36
URL: http://fridahelaveckan.blogg.se/
Postat av: Carro

:)!

2008-11-29 @ 14:09:19
URL: http://sandraocarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0