En älg med bruna stövlar...

Imorse när jag skulle gå till bussen så jag gick det lilla stigen.. Då är det en gubbe som sa till mig när jag kom ut på gatan, jag trodde det va en älg :P Kul att man liknar en älg, vet inte om jag ska skratta eller gråta...

Blev mycket jobb med företaget idag, känns bra =) Sen var det lunch, hälsa på S trots dissen igår.. Så typsikt att man ska behöva se honom.. Men jag kan inte låta bli att göra det.. Sen drog vi en runda på stan på håltimmen, köpte en sjal/halsduk.. Sen hade vi marknadsföring och sen slutade vi.. När jag och marre går ner för trappan i f-huset sitter han där, det är så typsikt.. Säger hej igen och sen prata vi lite.. Blir så blyg och nervös så jag inte vet vad jag ska säga.. Jag som brukar ha så lätt för att prata med folk, men han gör mig lite nervös ^^ Så just nu svävar jag på moln...

Blev ingen dans idag :( lite tråkigt, men marre sa att det var ett uppträdande när den va färdig och jag har panik inför sånt.. Jag var med och dansade i en grupp i skara en gång och då hade vi ett uppträdande inför en massa folk och jag fick stå längst fram och jag va så dålig och började gråta, sen dess har jag aldrig gjort det igen.. Har till och med problem att stå längst fram på friskis.. Detta är något jag måste jobba med egentligen..

Ska till marre en sväng nu, vi ska nog gå en promenad =) Imorrn ska vi i unga aktiespararna stå på skolan och ragga medlemmar, så titta gärna förbi.. Fredrik från ung privatekonomi kommer imorrn med så där rök sovmorgonen, snyft!

En anna grejj som va kul idag var att jag fått fem brev när jag kom hem ^^ jag älskar att få brev =) Var bland annat från länsförsäkringar, vägverket och swedbank =) hhi..

Men nu ska jag iväg till marre.. Här får ni ett till kort på oss i Pikaboo, behöver formateras lite dock ^^ men ni får ha överseende med det!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0